Urban Outfitters збільшила чистий прибуток на 13%, виручку - на 6%
Ринки 22.08.2024 17:38Американська мережа магазинів одягу Urban Outfitters збільшила чистий прибуток і виручку в другому фінансовому кварталі, причому обидва показники перевищили прогнози ринку, проте її акції дешевшають через скорочення продажу однойменного бренда.
Як зазначається у пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 липня, становив $117,5 млн, або $1,24 у розрахунку на акцію, порівняно з $104,1 млн, або $1,1 на акцію, за аналогічний період попереднього року.
Квартальна виручка Urban Outfitters зросла на 6%, до $1,35 млрд.
Експерти, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували прибуток у розмірі 97 центів на акцію за виручки в $1,34 млрд.
Urban Outfitters володіє однойменним брендом, а також брендами Anthropologie, Free People, FP Movement, Terrain, Nuuly і Menus & Venues.
Продаж підрозділу Anthropologie, що включає бренд Terrain, у другому фінкварталі збільшився на 7%, Free People (включає FP Movement) - також на 7%. Водночас продаж бренда Urban Outfitters впав на 9,3%.
Акції Urban Outfitters дешевшають на 5,2% під час попередніх торгів у четвер. З початку поточного року капіталізація компанії збільшилася на 16,2%, до $3,87 млрд.
Теги: прибуток Urban Outfitters Переглядів: 199