Urban Outfitters збільшила чистий прибуток на 13%, виручку - на 6%

Ринки 22.08.2024    17:38

Американська мережа магазинів одягу Urban Outfitters збільшила чистий прибуток і виручку в другому фінансовому кварталі, причому обидва показники перевищили прогнози ринку, проте її акції дешевшають через скорочення продажу однойменного бренда.

Як зазначається у пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 липня, становив $117,5 млн, або $1,24 у розрахунку на акцію, порівняно з $104,1 млн, або $1,1 на акцію, за аналогічний період попереднього року.

Квартальна виручка Urban Outfitters зросла на 6%, до $1,35 млрд.

Експерти, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували прибуток у розмірі 97 центів на акцію за виручки в $1,34 млрд.

Urban Outfitters володіє однойменним брендом, а також брендами Anthropologie, Free People, FP Movement, Terrain, Nuuly і Menus & Venues.

Продаж підрозділу Anthropologie, що включає бренд Terrain, у другому фінкварталі збільшився на 7%, Free People (включає FP Movement) - також на 7%. Водночас продаж бренда Urban Outfitters впав на 9,3%.

Акції Urban Outfitters дешевшають на 5,2% під час попередніх торгів у четвер. З початку поточного року капіталізація компанії збільшилася на 16,2%, до $3,87 млрд.

Теги:   прибуток Urban Outfitters Переглядів:   208

Читайте також:

24.11

У Києві на початку тижня без опадів, вночі до 6° морозу

23.11

Всесвітня асоціація виробників сталі випустила рейтинг основних країн виробників сталі

23.11

У Києві нагородили найкращих із фармацевтичної галузі України