Nestle знизила виручку на 2,4%

Харчова 17.10.2024    19:13

Швейцарська Nestle, найбільший виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв у світі, у січні-вересні знизив виручку на 2,4% - до 67,15 млрд франків порівняно з 68,8 млрд франків за аналогічний період минулого року, повідомляється у звітності.

Органічне зростання продажу (очищене від впливу поглинань і продажу активів, а також коливань курсів валют) становило 2%. При цьому компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 1,6%.

Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували виручку компанії на рівні 67,56 млрд франків, органічне зростання - 2,5%.

Виручка Nestle в Північній Америці в січні-вересні зменшилася на 2,6% (до 18,5 млрд франків), у Європі - на 1,8% (до 13,9 млрд франків), у Китаї - на 2% (до 3,55 млрд франків), в інших країнах Азії, Африки та Океанії - на 5,2% (до 12,54 млрд франків), у Латинській Америці - на 2,3% (до 8,9 млрд франків).

Продаж кави та кавомашин Nespresso зменшився на 0,7% і становив 4,59 млрд франків.

У сегменті продуктів лікувального та спеціалізованого харчування (Nestle Health Science) доходи компанії зросли на 1,3% і досягли 4,915 млрд франків.

Nestle очікує за підсумками 2024 року органічне зростання виручки приблизно на 2%.

"Споживчий попит ослаб останніми місяцями, і ми очікуємо, що він залишиться слабким", - сказав головний виконавчий директор Лоран Фрекс, який також оголосив про організаційні зміни і звільнення низки керівників вищої ланки.

Підрозділи Латинської та Північної Америки будуть об'єднані в один, його очолить Стів Преслі, який переїде до штаб-квартири Nestle у Веве. Китай увійде до складу підрозділу Азія, Африка та Океанія (AOA), яким керує Ремі Еєль.

"Більш компактна структура ради директорів і тісна співпраця керівної команди в штаб-квартирі спростять і прискорять ухвалення рішень", - зазначив Фрекс.

З 2025 року компанія публікуватиме звітність за п'ятьма сегментами: Америка, AOA, Європа, Nestle Health Science і Nespresso.

Котирування акцій компанії під час торгів у четвер зростають на 1,9%. Ринкова вартість компанії з початку поточного року впала більш ніж на 12% (до 215,6 млрд франків), тоді як фондовий індекс зведений європейський індекс STOXX Europe 600 додав 9%.

Портфель Nestle охоплює понад 2 тис. брендів, зокрема Nescafe, Nesquik, Nestea, Maggi, Movenpick, KitKat, Gerber, Gourmet, Purina, Friskies, Perrier, S.Pellegrino, які продають у 188 країнах. Штат компанії налічує близько 270 тис. осіб.

Теги:   Nestle виручка Переглядів:   276

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність