Nestle збільшила продажі на 2,8% у I кварталі
Харчова 24.04.2025 14:00
Швейцарська Nestle, найбільший у світі виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв, у першому кварталі 2025 року збільшила виручку на 2,8% в органічному виразі за рахунок підвищення цін на свою продукцію, тоді як аналітики в середньому очікували зростання на 2,6%.
Як ідеться у пресрелізі компанії, виручка в січні-березні становила 22,6 млрд швейцарських франків ($27,33 млрд) порівняно з 22,09 млрд франків за аналогічний період минулого року.
Компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 2,1%, тоді як обсяг продажів підвищився лише на 0,7%.
Виручка Nestle в Північній і Південній Америках у січні-березні практично не змінилася в річному виразі та становила 8,6 млрд франків, у країнах Азії, Африки та Океанії показник зріс на 3,6%, до 5,5 млрд франків, у Європі - на 2,5%, до 4,4 млрд франків.
Продажі кави і кавомашин Nespresso підвищилися на 6,1% і склали 1,6 млрд франків.
У сегменті продуктів харчування (Nestle Health Science) доходи збільшилися на 5,4% - до 1,6 млрд франків.
Продажі води і напоїв зросли на 3,9%, до 0,8 млрд франків.
За підсумками 2025 року компанія, як і раніше, планує органічне зростання виручки, має намір зафіксувати рентабельність на рівні не менше 16%.
Котирування акцій Nestle на початку торгів у четвер піднімаються на 0,2%. Капіталізація компанії від початку поточного року підвищилася на 16,7% (до 224,7 млрд франків), тоді як швейцарський фондовий індекс SMI піднявся на 1,8%.
Портфель компанії охоплює понад 2 тис. брендів, зокрема Nescafe, Nesquik, Nestea, Movenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S.Pellegrino, Purina, Friskies, які продаються в 188 країнах. Штат компанії налічує близько 277 тис. осіб.
Теги: Nestle продажі Переглядів: 50