Nestlé в Україні у 2024р продовжила нарощувати обсяги виробництва
Харчова 20.12.2024 14:34Компанія «Nestlé в Україні 2024 року наростила обсяги виробництва на 10% і наступного року має намір повторити це зростання, повідомив СЕО компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі.
«FMCG України цього року зріс трохи менше 10% і продемонстрував сильний акцент на зростання обсягів. Це дуже явна ознака стійкості української макроекономіки, про яку складно сказати, що вона перебуває в стані війни. Загалом ВВП країни досить стійкий. Ми не бачимо краху місцевої валюти, гривні. Це стійка контрольована девальвація. Водночас інфляція також відносно стабільна і перебуває під контролем», - розповів він на конференції NV “Україна і світ попереду 2025”.
Дзанеллі зазначив, що зростання Nestle в Україні було на аналогічному рівні - трохи менше ніж 10% з акцентом на зростання обсягів, які можна оцінити в межах 7-8%. Подібні показники під час війни СЕО компанії пояснив результатом реалізованої стратегії, яка спрямована на підтримку стійкості. Команда компанії об'єднала зусилля для захисту своїх людей, що дало змогу не зупиняти роботу фабрик Nestle в Україні навіть у Харкові. Перебуваючи під постійними обстрілами, це підприємство також знайшло можливість підвищити продуктивність, пояснив СЕО. Він зазначив, що стратегія Nestle в Україні також орієнтується на адаптивність на всіх рівнях: від реакції на мінливі споживчі тенденції та коригування з їхнім урахуванням портфеля продуктів і їхнього місцеперебування до зміни періодів реалізації рекламних заходів і трансформації комунікацій, що несуть більше надії та роблять продукцію актуальною для споживачів.
Дзанеллі оцінив результати роботи Nestle в Україні як задовільні та висловив упевненість, що 2025 року навіть з урахуванням можливих складнощів зростання виробництва буде аналогічним - щонайменше 10% на рік.
СЕО компанії прогнозує, що в другому кварталі 2025 року українці та сегмент FMGG зіткнуться зі зростанням інфляції, що призведе до істотного подорожчання продуктів харчування. Крім того, дефіцит кваліфікованої робочої сили посилиться. Викликом майбутнього року він вважає також вартість електрики. Можливим «білим лебедем» Дзанеллі назвав імовірність закінчення війни, чого чекає все суспільство.
«Загалом ми залишаємося оптимістами, як я вже сказав, і очікуємо близько 10% зростання», - констатував Дзанеллі.
Він також пояснив перенесення запуску нового заводу у Волинській області з грудня 2024 року на січень 2025 року різними елементами збоїв, зокрема, почастішанням повітряних тривог і доступністю людей. Водночас топменеджер запевнив, що запуск відбудеться, для чого компанія поряд із рекрутингом спеціалістів, які мешкають у регіоні будівництва заводу, релокує персонал із Харкова.
Дзанеллі наголосив, що розміщення нового заводу поруч з іншим заводом (Торчин Волинської області - ІФ-У), полягає в намірі створити недалеко від кордону з Європейським Союзом центр з виробництва продуктів харчування. Продукція, яку вироблятиме новий завод, на 80% експортуватиметься. А на внутрішньому ринку компанія нарощуватиме присутність і частку ринку завдяки поставкам з інших підприємств.
«Зазвичай, щоб створити привабливість бізнесу, ми насамперед підвищуємо його ефективність, а потім негайно реінвестуємо знову в ефективність, щоб рости і збільшувати частку ринку. Для нас надзвичайно важливо мати додатковий завод в Україні (...) Ми як Nestle розуміємо, що війна закінчиться. Занадто легко приїхати та інвестувати в перший день після закінчення війни. Для нас момент інвестицій настав зараз, тому ми плануємо майбутнє», - резюмував СЕО Nestle в Україні.
Nestlé розпочала діяльність в Україні 1994 року з відкриття представництва, 1998 року придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика “Світоч”, а з 2018 року володіє 100% акцій підприємства. Бізнес Nestlé в Україні представлений такими напрямками: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.
Теги: Nestle Переглядів: 101