Kering знизила виручку на 12%, але перевершила прогнози
Ринки 14.02.2025 08:20
Французька холдингова компанія Kering SA, що володіє відомими модними брендами, за підсумками 2024 року знизила виручку на 12%, але результат виявився кращим за очікування експертів.
Як повідомляється у звітності, виручка становить 17,194 млрд євро порівняно з 19,566 млрд євро 2023 року. Обсяги продажу без урахування зміни курсів обміну валют знизилися також на 12%.
Чистий прибуток Kering скоротився на 62% - до 1,133 млрд євро. Операційний прибуток знизився на 46% і становить 2,554 млрд євро, рентабельність за цим показником знизилася до 14,9% з 24,3% роком раніше.
Обсяги продажу бренду Gucci минулого року знизилися на 23% (до 7,65 млрд євро), Yves Saint Laurent - на 9% (до 2,88 млрд євро), тоді як Bottega Veneta - збільшилися на 4% (до 1,71 млрд євро).
У четвертому кварталі виручка Kering знизилася на 11,6% порівняно з тим самим періодом роком раніше - до 4,39 млрд євро.
Опитані Visible Alpha аналітики в середньому оцінювали річну виручку компанії на рівні 17,05 млрд євро, квартальну - 4,23 млрд євро.
Рада директорів Kering рекомендувала річні дивіденди розміром 6 євро порівняно з 14 євро за підсумками 2023 року. Виплати заплановані на 7 травня.
Котирування акцій Kering підскочили на 5,3% під час торгів у вівторок. Капіталізація компанії за останні дванадцять місяців знизилася більше ніж на 37% (до 29,9 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 за цей період додав понад 5%.
Теги: бренд Kering виручка Переглядів: 136