СК "ПЗУ Україна" запустила чат-бот у Telegram

Ринки Технології 07.07.2023    09:07 Страхова компанія "ПЗУ Україна" (Київ) запустила чат-бот у Telegram для врегулювання страхових випадків за договорами добровільного страхування автотранспорту (КАСКО) та обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ).

Як повідомляють у прес-релізі страховика, чат-бот може зареєструвати заяву про настання страхового випадку, прийняти весь пакет документів, підказати, які саме фото потрібно зробити з місця ДТП, і завантажити їх.

У компанії зазначають, що час подачі та оформлення заявки становить 10 хв, період врегулювання справи, включно з отриманням виплати, - до 5 днів.

СК "ПЗУ Україна" в січні-березні 2023 року збільшила чисті премії на 19,05% - до 272,706 млн грн, а зароблені страхові премії на 13,84% - до 310,699 млн грн.

Обсяг виплат і відшкодувань, здійснених страховиком за вказаний звітний період становив 575,537 млн грн, що на 16,24% нижче за обсяг відшкодувань роком раніше.

Активи компанії на 31 грудня 2022 року знизилися на 14,93%, до 2,425 млрд грн, власний капітал збільшився на 3,43%, до 853,817 млн грн, зобов'язання скоротилися на 22,41%, до 1,571 млрд грн, грошові кошти та їхні еквіваленти зросли в 3,34 раза, до 364,458 млн грн.

СК "ПЗУ Україна" має підтримку однієї з найбільших страхових груп Центральної та Східної Європи - PZU Group, до складу якої входить материнська компанія ПрАТ "СК ПЗУ Україна" - PZU S.A.
Теги:   СК Telegram чат-бот ПЗУ Україна Переглядів:   412

Читайте також:

14.11

Надходження від "податку на Google" збільшилися на 7%

14.11

Foxconn збільшила чистий прибуток на 14%

14.11

"Фокстрот" збільшив сплату податків майже на чверть