Deliveroo вперше отримала прибуток, оголосила buyback на 150 млн фунтів

Харчова 13.08.2024    15:53

Британська Deliveroo Plc, оператор сервісу доставки їжі, завершила перше півріччя з прибутком вперше в історії компанії, а також оголосила програму викупу своїх акцій на суму 150 млн фунтів стерлінгів.

Доподатковий прибуток склав 4,3 млн фунтів ($5,5 млн) порівняно зі збитком у розмірі 57,6 млн фунтів у січні-червні минулого року, повідомляється у звітності.

Виручка зросла на 1% - до 1,028 млрд фунтів. Без урахування зміни курсів обміну валют вона збільшилася на 2%.

Валова вартість транзакцій (GTV) підвищилася на 5% - до 3,69 млрд фунтів. Без урахування коливань валютних курсів показник зріс на 6%.

Кількість опрацьованих замовлень збільшилася до 147,4 млн зі 145,2 млн (на 2%), тоді як середня вартість одного замовлення піднялася на 4% і становила 25 фунтів.

Щомісячна кількість активних клієнтів у другому кварталі становила 7,1 млн осіб порівняно з 7,2 млн у першому кварталі. Щодо квітня-червня минулого року показник практично не змінився.

Вільний грошовий потік становив 3,2 млн фунтів проти мінус 27,7 млн фунтів роком раніше.

Deliveroo, як і раніше, очікує зростання GTV за підсумками 2024 року на 5-9% і прогнозує показник скоригованої EBITDA в розмірі 110-130 млн фунтів за позитивного значення вільного грошового потоку.

Котирування акцій компанії злетіли на 7,5% під час торгів у Лондоні в четвер. З початку року капіталізація сервісу збільшилася також на 7,5% (до 2,1 млрд фунтів), тоді як фондовий індекс FTSE 100 додав 4,5%.

Deliveroo було засновано 2013 року. Компанія працює в 10 країнах, здійснюючи доставку приблизно зі 163 тис. ресторанів і 20 тис. магазинів за допомогою 135 тис. кур'єрів (дані на кінець 2023 року).

Теги:   прибуток Deliveroo Переглядів:   257

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність