Продажі нових легкових авто в Україні в лютому впали на 20%
Ринки 06.03.2025 12:45
Продажі нових легкових автомобілів у лютому поточного року скоротилися на 20% порівняно з тим самим місяцем 2023 року - до 4,8 тис. од., повідомляє AUTO-Consulting.
Згідно з повідомленням на сайті групи, найбільше падіння відбулося в сегменті так званих «бюджетних авто» - майже на 54%, також знизилися на 20% і продажі автомобілів середнього цінового діапазону.
Лідерство в лютому стабільно втримала Toyota, а ось на друге місце вийшла Skoda з показником 8,4% ринку. Третім у лютому фінішувала Renault.
''Цікаво, що чотири з 10 автомобільних брендів, з десятки найкращих, у лютому демонстрували зростання, але в підсумку ринок все ж таки недорахувався 20%», - констатується в повідомленні.
AUTO-Consulting підкреслює, що масштабнішим за загальне падіння ринку нових легкових авто стало падіння сегмента електромобілів - попит на них скоротився на 37%, а їхня частка становила лише 15,6% проти 20% у лютому-2024.
За даними аналітиків, порівняно із січнем поточного року продажі нових легкових авто зросли (на 5,3%), але за підсумками січня-лютого скоротилися на 13,6% порівняно з двома місяцями 2024 року.
«Отже, маємо поки що негативний результат на авторинку за два місяці. Це вже спричинило зміни і серед топ-20 автомобільних брендів. Авторинок поки що рухається за трендом 2017 року», - йдеться в повідомленні.
Як повідомлялося, за даними AUTO-Consulting, у 2024 році продажі нових легкових авто в Україні зросли на 9,8% до 2023 року - до 71,3 тис. од.